gravatar

tempat Li (latihan industry)








salam ....samat t.hari sume... walaupon aku bgun lambat... ngeee~

em... skrg ni, di umP 4 batch aku, li kne wt mse tyme cti sem.. yakni.. cti sem ni,.. after final... 10hb maY 2010... sandwich style le ni... cesh.. nyampah tol aku...

y aku paling bengang nyer... ak xdpt g tmpat Li ni...geng kaMimanA y len sume da dpt.. [anis,meran,aada]... cmne aku leyh ketinggalan ni... menci2... hahaha.a.

saket da pale aku nk pk.. da la skunk ni final tyme... mne nk stdi, nk crik company nk Li.. borink3...

em... xpe2.. relaks noYa... ade g mse ni... in'allah mu boleyh nyer... jgn putus ase.... ak sgt2 berharap ni...doa manyak 2... in'Allah...
ak nk Li same ngn sume org.. aku nk Li gak.. xkira2... kih3... [mengade2 xhengat dowh]..

suksis lak... mse 6hb may ade kne jdi runner kat pulau tioman... diulang sekali lagi.. pulau tioman... aku nk pegiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii................ nk sgt... xpenah pegi pulau.. melainkan pulau pinang.. hahahhaa...free kot...
em... nyampah tol la... sbb, ktenyer after tioman, suksis kne menjalani latihan PGA kat ulu kinta... mse 2, 9hb.. so, aku da la Li mse 10hb.. mne leyh ikoT... jdi disini.. sye sgt berharap agar de la transport tuk anta aku balik ke ump terchEnta ni... hope sgt....


hihi...

kla... smat tgahari sekali lagi..
i nk mndi ni... nnt nk stdi.. muahx



p/s: windunye kamimana.. ngeee~