gravatar

hari ini hari jumaat

[1.20pm]

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera..



hari ini hari jumaat..
hari jumaat pertama aku di rumah..
baru 4 hari aku balik..
rindu!

hari ini hari jumaat..
hari pertama aku dapat on9 kat umah..
setelah lama tak balik umah..
sronok!

hari ini hari jumaat..
hari pertama aku dapat bangun pagi2..
join senamrobik kat kg..
penat!

hari ini hari jumaat..
hari pertama aku dapat makan fully masakan mak..
makan nasi lemak tuuuu...
sedap!

hari ini hari jumaat..
hari pertama aku mandi lambat..
haha skarang pon tak mandi ag..
busuk!eh..x,wangi!

hari ini hari jumaat..
hari pertama aku dapat pegang baby lepas 2 bulan kot..
lama giler teringin..
weh3..anak orang laa..
comel!

hari ini hari jumaat..
hari pertama drive kete pegi pekan..
haha..kalo da nama hari pertama tu..
paham2 la cane..
cuak!

hari ini hari jumaat..
hari pertama aku kene gelak..
gara2 kete mati tengah jalan..
hihi..gelak eh korang,takpe..
cool!

hari ini hari jumaat..
hari pertama aku ade pelbagai rasa..
walaupon macam2 rasa ada..(macam-macam adaaa)
aku tetap control cun..cun beb..ngeeeeh3
cun!

hari ini hari jumaat..
hari permulaan pada hari2 lain..
aku harap..hari ini lebih baik dari semalam..
hari esok lebih baik dari hari ini..
aminnn..

apa pon yang berlaku..
hadapilah hari mu dengan senyuman..
senyummmmm...kan chumeyl...:)

p/s:
macam seloka yg aku pnah reka masa sekolah rndah dulu untuk majalah skolah..
tapi tak hantar pon..hihi..

mood aku tgh baik..tapi...
aku tetap rindu..bilakah kita akan bertemu lagi??cewahh..
rindu kamu..:)

[1.42pm]sekian~