gravatar

aku

camne nk stat yer...
skunk ak meneman member ak,yana isi borg kerja...
so, ak di CC aka cyber cafe la ni..
dtg ngn moto.. merempit 2 org...hahaha..
and nk thu 1 hal, ak tertinggal fon ak kat uma..
ape ke bengap no ak ni.. ish... geram ..ngee~
xpe2..

sabtu ak nk blik umP semula.. sbb pe yer..
ade la sebb2nyer.. haha... bkn dating k... ade hal beso ak kat ump.. seyes wa ckp ni.. hihi
short sem ak da drop.. xder mood nk stdi sebenarnyer n another reason sbbyer ak da byk ketinggalam..
mklumla, ak ni mane la teror sgt.. lambat pikap lak 2.. tapi tak bahlol la.. kua2..

di ump ak da bersame rumate baru iaitu yan, izyan and han.. urm.. duk bersame2 dak2 suksis..
in'syallah ak dpt menyelesakan diri nnti.. hope so..
for my bestfren ex-c6-412.. kenangan ngn korg, kenangan selama 4sem bersame takkan ak lupekan sampai bile2... korg la yang terbaek.. -aada, anis,afzan- ngee~..

tuk meran.. ang la kwan terbaek ak gak.. ang jgn raser terpinggir.. hukaakaka... aku rindu syg ang..ngee~~.. nnti ak blik ump kter jumpe yer..
haha... jgn g buat date lak ..hahaha...
k le .. adios.. jmpe di umP .. tata.. muah3..

gravatar

noya!..sdeynye mg pndah bilik...
rjin2 la dtg jnguk ktorg..katil still kosong n ktorg da smpan utk mg..

aku kangen bangat pada korg shume..
aada.noya.mem..n xlupe jgak..hafzan..

mem n hafzan..hrp ayh korg cpt2 smbuh ye..

aada..cian mg keseorgn kat ump..tapi xpe..tahniah! all d best n get an A solid for MEB..okeh bebeh..

mish u all~

gravatar

huhu..
semek..mane nye mung?
kabo balik ump nak mari jupe aku...
btw, esok hari khamis aku balik kelantan...
ngee~
(senyum nakal)