gravatar

Pesanan Esklusif Dari Penaja

assalamualaikum dan salam sejahtera:

1. aku mohon maaf sebab aku dah remove entry aku yang bertajuk "ape sedang berlaku di UMP?"

2. motif: sebab aku xsuke dengan pendatang tanpa izin kat entry aku...

3. kenapa aku gelar begitu? sebab mereka semua2 tu xberani nak tampil dengan bangga nya nama PENUH korang....

4. nama samaran tak main lah weyh...Pollux, EEES...ape tu??? ko mewakili semua rakyat jelata EEES eyh?Pollux tu hape?pot luck ke?bunyi dah nak sama tue....

5. kalau nak komen tuk entry aku(TUNKU MAHERAN), sila tinggalkan komen dengan nama PENUH anda....

6. entry kawan2 aku yang lain (noya,anis, coco) aku xkisah....sebab aku tampil dengan nama penuh aku (TUNKU MAHERAN)....so aku pun nak korang camtu...UNTUK ENTRY AKU SAHAJA....(terkecuali untuk mereka yang sudah aku kenali, meaning to say....yang aku menjemput tuk membaca di blog aku)

7. lagi sekali, motif?...sebab aku rase kite masing2 kat sini dah besar...aku seorang yang berfikiran luas dan positif...aku xkisah org nak kritik tulisan aku....(tapi sila perkenalkan diri dulu ye)...

8. aku menghargai pandangan orang yang bernama...sebab kita sama2 berani tampil dengan suara hati kite...bukan baling batu sembunyi tangan ye....

9. jgn risau, sebab aku x kan anti org yang kritik tulisan aku nie....kite sama2 ada hak untuk melontarkan pandangan kite...tapi secara berhemah lah ye, bukan dengan maki hamun....

10. aku lebih menerima teguran yang bersifat ingin saling tegur-menegur....kite cuma insan biasa yang xpernah lari dari membuat kesilapan....saling menegur adalah pendekatan yang TERBAIK...to ring me a bell for my wrongdoings...=)

11. blog ini dibuat agar aku boleh meluahkan ape yang aku rase betul dan ape yang aku rase tak betul...so aku berhak tulis ape yang aku nak...if u dont like it, just piss off...(like i care)

12. aku hidup dengan cara aku....aku xkisah ape yang org kate kat aku...sebab aku tau korang xkenal aku...tapi aku sgt menghargai kalau korang pun bersikap mendiamkan diri cam aku...buat hal masing2...

sekian sahaja pesanan dari penaja....

p/s: kalau aku terfikir ape2 lagi, aku tulis lagi ye...

wasalam...