gravatar

nak thu ke... hiStory..? or herstory?? kih2..

assalamualaikum sume...
dihari y tenang ni, di hari tak de clas ni, aku nk menaip cket.. hihi..
dis is all about KAMIMANA..
ktorg terdiri daripada 4 orang awexs y baek.. haha..

so..


ni..aku..


nak cite....



m??
stand for mem... haha.. aka Tunku Maheran ... aku bese pangil name manje je yakni meran.. hua2.. mem ni, bdk sekolah aku dulu (mRsm qTan)... bg ak la mem ni, ak paling mengagumi cara die buat keje.. agak teratur n pandai buat keje.. dat y , ak tak teragak2 nk cadangkan name die as manager for volleyball gal masum team..(enth terbalik ke ak taip ni).. [chuckle]..
y laen lagi, ktorg selau pegi cls sesame, lau lambat die salu tgu ak.. haha... msyeh meran.. kui3..
em...dah ar 2 memBODEK meran.. kih2..

nexT...

a??
ialah diambil dari name anis.. aka wan anis .. si gadis ni, rumate ak.. dari sem 1 lagi sampai la sekarang.. haha..anis ni dlam ktorang ber4, die la yang paling [sopansanTun+lemahlembut+ayu]...kah2... ape g ek sal anis ni.. bdk ni suke msuk mcm2 bnde, pas2 mule la terkejar2 nk siapkan keje... ish.. [p/s: jgn crik byk sangat keje, kan ssh diri sendiri]..hihi...


then..

jeng2..


n??
mesti la ..noya..
haha.. aku tu..
sal ak yer... aku ni baEk+cerdaS+cergaS+pinTar+rajin....kah3..

hihi..
lastly...

2nd a..

a???

sape lagi.. aada le..
aada ni gane r nk kte..
buas cket kot.. [alik2 ganu oyak gni la]..
suke cket sembur org.. kua3..
em.. lau nyanyi lagu, beh2 agi lagu omputEh..
mesti sebutir2 ye sebut..[kte didi]...
sapa aku jdi ingat sekali lagu 2.. hihi..



so... terjadi la kami ni... M.A.N.A..


sekian.. majulah blogger...hahaha

gravatar

agaga...kuat nye noya membodek....
nak tahu pasal N for noya...
die ni sebenarnye dalam banyak2 kitowang berempat...die lah yang paling sensitif...
cepat sentap...xley selih sikit pon...
laju je air mata die ngalir..
hihi...
ye dop, noya?

gravatar

kekkekeee..aku ketuk meja sekuat atii

gravatar

ewah2... mne de la.. ak kan tabah menghadapi segala cabaran dan rintangan.. mne cpt nageh2.. salah2 2.. huhu

gravatar

N for noya,N for nanges

kekekeeeee

gravatar

hohi.. mengate ak lok aada.. A for aada and A also for anaconda.. ngeeee~

gravatar

HUHHHH...anaconda doooll..siap r mu noya pahnii..aku belit mu pahniii

gravatar

weh2..aku A gop..gane ni?anaconda gop ke? =P

gravatar

haha.. tkotny3... ade anacondaada nk belit.. kui2.. anis ak bg mg A for anak angsa... hihi... comey 2.. jgn patuk ak dosh.. kui2..