gravatar

pagi yang best!

[9.46am]

Assalamualaikum wbt dan selamat pagi buat semuaa..

di hari yg baik..cuaca yang cerah..kicauan burung yg merdu kdengaran..ditambah lagi bunyi kipas..adoi,bila la kipas ni nak elok..bising!kaco mood pagi aku yang cam best..aku bru pulang dari fakulti..kerja sebelum cuti..da terbawak sampai lepas cuti..naseb2..selesai juga akhirnya..mem,noya n aada dok wt ape tuuuu??

da seminggu cuti..da seminggu jugak la aku tak bkak blog,email n sekutu dengannya..aku gunakan sebaiknya masa dirumah..best!hihi..hari ni,da masuk bulan februari..2 februari 2009..tinggal 8 hari je lagi test 1 untuk subjek chemical reaction engineering..8hari??smpat ke prepare?..

test 10hb..study cam ape je,adoyai..11februari,birthday mak aku..ehm,ape nk kasi tahun ni yeh?

eh,intro da terlebih panjang..pengisian hari ni cuma nak berkongsi sesuatu..jengjengjeng..apa tu??



hah!kat mne ni??nantikan alkisahnya selepas ini..hihi..

[10.27am]tuuuttttt..sekian~