gravatar

patah hati

assalamualaikum wbt..selamat petang..

petang yang baik dengan cuaca yang sangat nyaman bagi aku..bersyukur dengan kurniaanNya..

cuma berniat untuk melampirkan dan memberi sedikit kesedaran bagi mereka-mereka yang berfikiran seperti tersebut..jangan salah faham yeh..aku cuma ingin berkongsi..

"org yg patah hati sgt mudah tertarik pada orang yg cube merawat hati nye"

yup..aku akui itu memang betul..ramai yang mudah tertarik pada seseorang yang cuba merawat hati yang sedang luka parah terutamanya apabila seorang itu bergelar perempuan..itu aku tak nafikan..mungkin juga ati aku sedang luka parah..ada lelaki yang cuba merawat..tapi maafkan aku,aku bukan seorang yang mudah tertarik..tolongla jangan salah faham..aku bukan perempuan macam tu..tak semua perempuan sama caranya..

bak kata seorang kawan.."jadi closer fren lebih baik,aku suka".."ye!aku memang cuma ingin jadi closer fren je bg ko..kalau pon ko cube merawat hati aku,aku takkan letakkan ko jadi no 3..ko tetap di tahap no 2..ko nak rawat hati aku bila-bila masa pon aku terima..itu gunanya kawan kan?"..

seorang yang aku anggap di tahap no 3 bukanla seorang kawan..tp seorang teman yang cuma akan berkongsi hidup dengan aku suatu hari nanti..

p/s:jangan di salah ertikan,tiada sesiapa yang meluahkan perasaan..tetapi hanya perbualan biasa yang buat aku terasa..maafkan aku kawan..

sekian~