gravatar

jiwa ku yang senang ati dan cam menyampah


salam sume...rasanya seperti da lama aku tak tulis apa2 kat blog nii..ermmm...da 2 minggu kelas stat..da blaja skit..ak berharap sangat2 dan meminta pertolongan dari-Nya supaya ak istiqamah dlm stdy aku dan rutin harian aku...aaamiiinnn.dengan subjek2 yg ak da dimomokkan mmg susah..mampukah aku..? sigh..kita ketepikan hal study niii...apa ak nak share eh...utk 2mggu nii...err..err...err...ak usha enset baru lakk..semenjak my adorable k850i da dimiliki org terdekat..korang mesti pk..apa masalahnya..angkat je la kalo same pon..ape org kesah...nope..because i care..ak sukakan kepelbagaian..variasi..here is my new love..SE C902

cun kan?? hek eleh...brg kau suke..sume cun...yeee mmg cun..lg cun kalo kau ada duit kau agkt trus..kau rasa sendiri..hehehe..kehendak dan keperluan sekarang nii..pape hal mmg berbalik kpd soal duit jugak..ada wang semuanya bisa diatur..ngak ada wang..kau berangan saje la..mcm ak..huhuhu..tgk la pe yg ak nak buat ngan 5MP camera kat C902 nii..hau33.

alhamdulillah..aku berada dalam mood yg sgt baik...ak sgt suke ngan mggu nii...mggu ni duk bergelak je laa..ape yang kelakar sgt tuu..??entah kekadang ak pon xpasti...for what reason..tapi kawan-kawan..korang mmg bes laa...mmg senang ati sangat3..tp ak tau nk gelak-gelak pon skang laa...nanti bile assignment da bersepah-sepah..xde sape nak layan loyar2 buruk nii..ak sayang korang sume...weee..(malu sayeee)

setel part yg ak senang ati..now i'm going to start the part that make me sick la jugak...(tunku maheran, anis n noya must be questioning...'make me sick ke??') i think i shud write this..pesen ak nii..ak kurg gemar skit lelaki yg mempunyai byk kwn perempuan, suke berkawan ngan perempuan..kalau by coincidence ak ter'kawan' lak ngan lelaki yang byk kwn perempuan nii...addooiii..nasib bdn ter'kwn' lak ngan spesies gnii..TIDAKKKKK...maka sukacita la aku mengundurkan diri dari memeriahkan lagi page2 facebook, frenster..etc3..yang mmg sudah penuh dgn komen2, testi, salam2 perkenalan dr cewek yg dari ntah mn2 ntah..aku tau korang mesti pk..lantak die la nk kawan ngan sume pompuan yg ade ats muke bumi niii..kau kesah sgt asal.??die bf kau kee...ha'ah..die bf ak knape..??mmg ptut la kann..kih33..xde laa..ak ade la jugak 2 3 org mmbr laki yg spesies camtuu..mmpunyai kenalan wanita yang agk ramai..by the time, ak nk drop komen ke pape setelah lame xtny kabar..if i found out the page is only full with comments from hot babes, hot chicks..alrite..tgk je la page tuu..ak xkan drop pape..dtg balik len kali...pelik ak ni kan..ak ni xnak jd among hot chicks, hot babes yg drop komen kat situ..ak lg suke drop komen time 1-1 page tu nyaman skit dari komen pompuan2 nii..kalo mmbr ak tu laki laa..kalo yg pompuan..time 1page ngah penuh ngan komen kwn2 laki die, lg ak gatal nk drop pape...tny soklan bodoh pon xpe...mn tau kan....hau99..kau memang sengal, memang gedik..gurau je..aku tahu kau tak setuju bahkan tidak suka dengan cara aku ini..setiap orang punya ruang dan personaliti masing-masing..tapi tidakkah kau tahu manusia juga diciptakan berbeza-beza..rasa dan pemikiran juga berbeza...seperti mana aku tidak suka atau dalam erti kata mudah menyampah dengan lelaki yang mempunyai banyak kawan perempuan seperti itu jugalah kau akan cop aku poyo sebab mendiskriminasikan lelaki yang punya banyak kenalan perempuan..aku tak kesah untuk label poyo tu..tapi kalau dah aku berkawan dengan mereka yang banyak kawan perempuan nii...hmm..ak nak buat mcm mn..kawan je laa..kureng skit la kot...berkawan biar 1000...

ak rs cam nak je humban 'kawan' aku yg sorg nii macam si ultraman ni buat kat monster nii..hahaha