gravatar

jiwa ku girang

rasanya aku pun sudah lama tak tulis apa-apa kat blog nii..bukan bz pon..tapi skang ni sonok sangat facebook-ing..memang banyak sekali perkara yang berlaku..pergolakan dalam diri aku sendiri..harapan mendapat..kekecewaan menunggu..huhuuu..tapi tidak mengapalah..kalau difikirkan sangat..rasanya seperti macam makan dadih basi yang kau xsedar akan ke-basi-an tuu..lagi kau makan lagi kerap la kau ke toilet...hahaha.di sini aku ingin mengucapkan terima kasih kepada mek na si penjual dadih kerana menjual dadihnya yang persis pil surut mustika ratu..ringan perut aku rasanya...kepada sesiapa yang ingin menguruskan badan dan menghilangkan perut yang buncit sila dapatkan dadih mek na...sedappp woo...kih33..

untuk setakat ari ni aku sangat suka layan lagu m nasir-ada..tapi sayangnya..ngah syok2 layan..lagu cam sekerat je...ak sangat suka part nii

Dalam hutan Ada taman
Dan dalam taman Ada puterinya
Dalam baju Ada cinta
Dan dalam cinta Ada segala-galanya
Dalam awan Ada hujan
Dan dalam hujan Ada lautan
Dalam aku Ada dia
Dan dalam dia
Ada kita ada semua

dan dalam dia ada KITA semua....(team kamimana-mem.anis.noya.aada, geng gagak merah-wahid.ain.enol..ada lagi ke budak dlm geng nii, rumet-hafzan, GLC-zack, solah, ahmad, seorang yang palestinesm-azam, daus, pokspupu kesayangan-pokdin, followers blog ni yang ber5 tuu-solella, kak ina, another 3..aku lupa laa, tukang2 komen-twinwarrior,ade lagi tapi ak lupa jugak dan semua yang mengikuti blog nii)..ak sangat menghargai lawatan sambil membaca kauorang kat blog nii..betapa aku ini sangat sayang pada kamu semuaaa...dalam aku ada dia, dan dalam dia ada kita semua....kita semuaaa

gravatar

huhu..aku pon ade eyh...cayala..
hehe

gravatar

mesti laa..
aku menghargai orang-orang di sekeliling akuu..
buat baik ngan aku..
aku buat baik ngan die..
buat taik kat aku..
aku buat taik kat die balik

hahhaaaaa