gravatar

biarlah rahsia

Assalamualaikum wbt...

saat berdetik, minit berganjak, jam berganti, dan hari merangkak pergi meninggalkan kita...pejam celik, pejam celik, dah empat bulan dah hubungan kami berakhir...bukan kerna masih sayang, cume sekadar teringat kenangan lalu...

bagi mem, apa yang terjadi antara kami biar la kami saja yang tahu...mungkin sampai sini je hubungan nie...kita cuma merancang, tapi Allah jua yang menentukan segala-galanya...mem memaafkan segala salah silap yang pernah dia buat...bagi mem xde ape yang perlu didendamkan...
mem pernah menyayangi die...jadi bukan mudah bagi mem untuk menceritakan segala-gala yang berlaku...

ini sekadar luahan dari hati kecil ini:

awak, jangan lah nak bandingkan saya dengan gf baru awak...kite manusia mempunyai buah fikiran masing2, kite punye sikap yang berbeza...dimana dengan variasi ini membuatkan kite manusia adalah makhluk Allah yang paling unik...

saya tahu awak dah jumpe pilihan yang sesuai bagi awak...tapi tolong la, jangan nak bandingkan saya dengan dia dengan apa cara sekalipun...saya tahu awak punya hak untuk berbuat demikian....tapi saya juga punya hak untuk membela maruah diri saya dari diperkotak-katikkan sesuke hati oleh blogger2 di alam maya ini...

terima lah bahawa saya memang saya yang awak kenali...saya mungkin tidak secantek balqis, setabah aisyah, secekal siti khadijah...tapi saya tunku maheran punya identiti sendiri...tak perlu saya berubah hanya kerana pujukan seorang lelaki, tetapi biarlah saya berubah hanya kerana Allah Yang Esa...segala-galanya bermula dengan niat...insya-Allah niat yang baik akan diberi kemudahan untuk segala-galanya....

alhamdulilah awak dah berubah...dah punya hidup yang sempurna bersama seorang gadis sempurna...saya doakan kebahagiaan awak dunia akhirat...insya-Allah...