gravatar

semalam saya menerpa katil saya pada jam 1.10pagi..lebih kurang..pada kebiasaan, saya akan baca doa tidur. saya mengucap panjang sebelum tidur. saya bukanlah insan yang sangat bermotivasi tinggi dalam hidupnya dan mengambil kisah perkara-perkara yang telah berlaku pada siangnya. pakar motivasi selalu cakap sebelum tidur ambil la masa untuk menilai semula apa yang telah dibuat pada satu hari suntuk ni..tidak..saya tak buat semua itu.saya pun berguling-guling macam tenggiling atas katil.sedar tak sedar da hampir satu jam saya berada di atas katil tak lelap-lelap. kemudian saya ambil enset saya..jam2.20 saya hantar mesej kat kawan saya yang sorang ni..kemudian dia kol saya..terima kasih untuk keprihatinan kawan saya...sempat juga dia temankan saya untuk seketika..dia pun da bersiap-siap untuk tidur..sama seperti saya juga berguling-guling atas katil sebelum lelap...cerita saya..apa hal la mulut kawan saya tu cabul sangat.."takpe2, nanti saya send la 'kawan' saya kat awak, tunggu la, nanti dia ada la kat tingkap tu"..sebahagian dialog saya bersama kawan saya.memang ada yang nak makan pelempang jurus pencakar singa saya..pada hemah saya..dia sangat menginginkan itu, dia mencadangkan saya bangun balik, turun naik dari floor atas sampai ground floor sampai penat, pastu kalau jumpa ngan 'sesuatu', lari cepat-cepat ke bilik..resolusi yang sangat bangkai kepada insomnia saya ini, tidakkah saya akan kelihatan seperti orang yang sasau takpon macam meroyan, akibat tertekan putuschenta dengan boipren, takpon seperti orang menang jackpot..memang sewel..saya da la orang yang terakhir tidur..light off dalam bilik tu. mula la fikir yang bukan-bukan.lepas kawan saya putuskan talian, saya ingatkan saya akan lelap..setelah berguling-guling, pusing-pusing, saya kembali melihat enset saya, jam da 3.22..ya rabbi saya tak lelap lagi..di mana mengantuk saya..dia keluar jalan-jalan tak balik-balik ke.dia pergi overnite kat tasik chini ke..entah la saya pun tak tau. rasanya hari da dekat siang ni baru la mengantuk saya balik."oit..mana kau lepak semalam haa??da la tak teman aku tidur semalam..katil tu seakan sunyi je, lepas ni aku dah tak bagi kau keluar malam, menyusahkan aku..balik lambat hampir 1malam aku tunggu..penat..penat"..kata coco kepada mengantuk. lepas 3.22 pagi, saya pusing-pusing lagi, kepala pon da penat berangan-angan sebelum tidur..dah tak tau nak berangan pasal apa, angan-angan kahwin dengan putera raja, dapat balak yang hensem lagi simetrikal paras rupanya, rumah besar, saya memandu volkswagen beetle idaman saya..err nak tambah skit..saya nak volkswagen beetle kaler merah, saya bersama-sama kawan yang menalipon saya tu berjalan-jalan di red square, russia (hahahaaa..sukanya saya..hanya kami berdua...panggggg..berangan lagi), saya pun nak pergi machu picchu kat peru dengan kawan saya yang menalipon saya tu (ehh..suka ati laa..nak pegi ngan dia je), saya nak lepak-lepak sambil makan donut big apple perisa blueberry yang baru..ahh..sudah saya tak mau berangan lagi..pada akhirnya, saya tertidur juga, tapi tidak pasti pada jam berapa..yang pastinya, pada anggaran saya, saya hanya tidur sekitar 3jam saja.






p/s.kawan saya yang tidur awal dari saya pun tak bangun lagi

gravatar

hohoho...siapakah gerangan kwn mu yg sorg tu kak?haaa...hihihihi..
siap r mg tdo lwt ag pasni..ade yg mnunggu pye r..:P

the p/s..aku ke?ngeh3...

gravatar

hohoho...siapakah gerangan kwn mu yg sorg tu kak?haaa...hihihihi..
siap r mg tdo lwt ag pasni..ade yg mnunggu pye r..:P

the p/s..aku ke?ngeh3...

gravatar

eisshhh..kalau saya mem-public-kan namanya..nanti dia malu..pastu..dia tak mahu berkawan ataupon..menalipon saya bila saya tak boleh tido..awak nak talipon saya ke?

huhuhuhuuuu

gravatar
This comment has been removed by the author.
gravatar

agaknye la kan..kenapa..author ni removekan komen die ehh..sangat kontroversikah??